Leuvens webbureau wil in 2018 nieuwe website lanceren voor 1.000 bedrijven

Content Crackers maakt plaats voor Webhero en JAYJAYS

Donderdag 11 januari 2018 — Het Leuvense Content Crackers, de specialist voor alles wat online marketing betreft, verdwijnt. Het digital agency maakt plaats voor het nieuwe Webhero, de voormalige webtool en succesformule Smooty, en JAYJAYS, gericht op online advertising. Webhero heeft ambitieuze groeiplannen en wil in 2018 1.000 bedrijven aan een nieuwe website helpen. Daarom gaat ze de komende maanden op zoek naar zes nieuwe werkkrachten om het team te versterken.

 

Het Leuvense Content Crackers werd vier jaar geleden opgericht als digital agency. Sindsdien groeide het uit tot een 12-koppig agentschap met experts op vlak van webdesign en -development maar ook social media marketing, grafisch design, zakelijk advies, corporate branding en online advertising. Onlangs werd het agentschap verkozen door Google tot high potential agency in België.

“We kunnen veel en doen veel maar als je als onderneming wil groeien, moet je durven focussen op datgene waar je echt goed in bent. Voor ons is dat niet anders”, vertelt Jo Deferm, zaakvoerder van Content Crackers. “Wij zijn rotsvast overtuigd van het potentieel van ons Smooty-concept en daarom maken we hiervan de speerpunt van onze dienstverlening.”

Smooty wordt Webhero
Wat Content Crackers een paar jaar geleden met Smooty lanceerde als een leuk zijproject, groeide uit tot een uniek product. “Wie als ondernemer in dit digitale tijdperk niet te vinden is op het wereldwijde web, is ten dode opgeschreven”, zegt Sander Claes, medeoprichter van Content Crackers. “Grote webbureaus spreken echter vaak in codetaal en zelfs kleine aanpassingen betekenen al snel een hoge factuur. Met Smooty lanceerden we een betaalbaar en snel alternatief.”

Smooty biedt nieuwe klanten in geen tijd een voorsmaakje van hun nieuwe website. Dan kunnen ze kiezen uit een dertigtal search engine optimized templates en het design aanpassen naargelang hun huisstijl. “Eens de teksten zijn ingevoerd, is het een kwestie van een druk op de knop en de website kan online. Zo bieden we ondernemingen in minder dan 24 uur een knappe stek op het wereldwijde web. Snel, eenvoudig en betaalbaar. Ondersteuning is inbegrepen. Wie vragen heeft, kan die makkelijk stellen via een van onze support kanalen”, vertelt Jo Deferm.

Dit gebruiksvriendelijke platform wil het team nu verder uitbouwen. Om deze ambities in de verf te zetten, kiezen ze meteen voor een nieuwe en superkrachtige naam. Smooty wordt Webhero, de snelle en eerlijke held van de digitale wereld. Zijn superkracht? Ondernemers een straffe maar eenvoudige en betaalbare webtool bieden om zelf snel te groeien in de eigen sector. Om deze dienstverlening te kunnen blijven bieden en het platform te verbeteren, wordt er 500.000 euro geïnvesteerd. Daarnaast gaat Webhero de komende maanden op zoek naar zes nieuwe werkkrachten om het team te versterken.

1.000 extra tevreden klanten
Momenteel gaan er maandelijks dertig nieuwe Webhero-sites en vijf webshops online. Tegen eind 2018 streeft het team naar 1.000 extra tevreden klanten. “Onze klanten zijn echt tevreden, meer dan 90% verlengt hun contract”, vertelt Sander Claes. "Dat komt omdat Webhero wordt gestuurd vanuit onze community. Op basis van feedback van onze gebruikers, krijgt het platform om de twee weken een update. Zo evolueert het steeds volgens de noden en wensen van onze gebruikers, nieuwe technologieën en design trends.”

Digitale strategie voor groeibedrijven
Ook op vlak van online advertising heeft Content Crackers bewezen dat ze bij de wereldtop kunnen behoren. Grote namen zoals Ferokill en Viessman doen reeds een beroep op haar expertise en sinds kort beheert het team ook de advertising-accounts van SP!N, het inmiddels wereldbekende afterwork pingpong-concept van Hollywoodster Susan Sarandon. “Deze diensten bieden we vanaf nu aan met het nieuwe JAYJAYS”, vertelt Jo Deferm. “We maken ons sterk in online advertising en het uitstippelen van een digitale strategie van groeibedrijven. Ook zelf willen we groeien. We mikken hoog en zullen onze kennis steeds verder blijven uitbouwen.”

Meer info via https://www.webhero.be/ 

Leuvens webbureau wil in 2018 nieuwe website lanceren voor 1.000 bedrijven
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x